Yakamozz Kızlar daha reglime 5 gün var. Doğumdan sonra 3. Reglimi olacağım ama gece biraz lekelenme şimdi ise kasıklarımda ağrı var olacakmışım gibi. Bu normal midir doktora sormalı mıyım gecikeni duydum da erken olanı hiç duymadım