40imiz ciktigindan beri meme reddi var, once aksamlariydi simdi uyanik oldugu her saat reddediyor 2 ayligiz. Bas bas bagiriyor daha memeyi vermeden :( sagip biberonla veriyorum. Sutum biter diye endiseliyim. Yorucu da sagmak surekli. Yasayan var mi bu kadar erken redd