Merhaba güzel anneler,
belki sorum saçma olabilir ama deneyen varsa yardımcı osssun lütfen 😜😎🥳
evlenmeden önce gelinliğimin içine vücudumu daha şekilli ve toparlayıcı göstersin diye s beden olarak markayı hatırlamıyorum ama o zamanın parasıyla 150cicarı vermiştim şu an baza altında… şu an oldum xl, o korseyi giymek istiyorum ama malum sığamıyorum. Öneriniz var mı nasıl geçirebilirim bedenime? Bi kolay yolu felan 🤣🤣🤣