Blacdown
Benim ilk doğumum da 3 gün sütüm gelmemiş ti konu komşu sıcak suya gir iner demişti sütüm geldi azdı doktor bana mama verme sakin dedi 1 cay kaşığı mama bile sütünden bir bardak eksiltir bol bol emzir sütün artar dedi veee dediği gibi de oldu mamayı kes hic sütün yok değilmiş yani emzirdikçe çoğalacak birde bol su iç marul ye rezene çayı yada humana çayları var onlardan mama alacağına sütünü artırmayı dene..
Kuru soğan da çok güzel süt yapıyor imkanın varsa ceviz hurma ye tahin pekmez de güzel süt yapıyor yani dicem su ki sütünü artıma yöntemi ara mamayı kes..