Bebeğim 2 ay 22 günlük ve resmen büyük çocuklar gibi uykuya direniyor. Uyutmaya çalıştığım zaman kıyametler kopuyor. Deli gibi uykusu olmasına rağmen hem de. Şimdiden böyleyse ilerleyen zamanlarda napacam bilmiyorum. İlerde düzelir mi hep böyle mi kalır? Bu aylarda olup da benimle aynı sıkıntıyı yaşayan annelerim var mı acaba? Varsa bi çözüm bulabildiler mi?