Hayat ne garip sen kesmek istersin ben yedirmek 😀 kızım doğduğundan beri iştahsız hep benim zorunla içiyordu.6. Ayda anne sütünü bıraktı 9. Ayda mamayı şimdi gece muhallebi yediriyorum öyle uyuyor.Açlık için hiç uyanmadı.İşterseniz siz de yatmadan önce irmikli az pirinç ünlü mama yapın 🥰
bir yemek kaşığı irmik,yarım kaşık pirinç unu bir su bardağından biraz fazla su
içine bazen armut bazen elma bazen muz bazen sade bebe biskivisi ve hurma özü koyuyorum hop ta sabah 9 gibi yapıyor .Ama benim kızım hiç bir zaman mama için ağlamadı 😀 belki sizin bebiş tok olursa aramaz