egkirbag Merhabalar. 3 ay 6 günlük kızım var doktor geceleri uyanmazsa elleme uyusun acıkınca o kendi uyanır zaten dedi neyse bizimki uyanmak bilmiyor bu sefer ben hiç uyuyamadım uyandımı acaba ne zaman uyanacak neden uyanmıyor ile geceyi geçirdim.yani şöyle anlatayım mesela akşam 9da besledim diyelim ki 10 gibi uykuya dalıyor sonra sabah 5-6 ya kadar uyuyor.onu da ben elledim biraz öyle uyandı.çok geldi bana okadar saat beslememek bişey olacak die korktum.ben o saate kadar zaten saat başı uyanıp ay uyanık mı acaba diye bakmaktan kendimi alamadım zaten.3-4 aylık bebeği olan anneler gece beslenmesini siz nasıl yapıyorsunuz benimle aynı durumda olan var mı acaba ?? Doktoruma çok güveniyorum ama içim hiç rahat değil uyandırmak istiyorum ama uykuda çok önemli dedi bilmiyorum ne yapacağımı 🙁
Eles egkirbag benim bebeğimde 3 ay 8 günlük benim doktorumda 3 saatte bir beslemem gerektiğini ama gene de bebek acıkınca uyanır zaten dedi ve internette araştırdığıma göre de bu şekilde yazıyo 3 saatte bir besleyin. Bebeğiniz uyuyor olsa bile beslememiz gerekiyormuş. Bende bazen 4 saat bazen de 5 saat bebeğimin uyanmasını bekliyorum azıcık bende mudahale ediyorum o şekilde kaldırıyorum. Gece uykusu evet çok önemli bebeğinizin geceleri uykusunu tam bölmeden besleyebilirsiniz ben o şekilde yapıyorum bebeğimi fazla sarsmadan alıp emzirip gazını çıkarmak için biraz omzumda tutuyorum eger 3.4 dakika içinde gazını çıkarmazsa da yatagına koyuyorum uykusuna devam ediyor. Bende çok karmaşık duygulara giriyordum çünkü beklesem daha da uyur yani. Uyku kadar beslenme de önemli. Bende ha uyandı ha uyanacak derken uykusuz kalıyorum 😌
motherthea egkirbag 10da uyur 6da kalkar 3 aylık bugün olduk 2 aylıktan beri kendi acıkınca kalkar ben uyumadan mama veriyorum ekstra olarak kilo gelişiimi de gayet iyi uyusun o kendi kalkar 😊
busra2626 egkirbag benim bebegimde 3 bucuk aylik geceleri senin bebegin gibi uyanmaz ilk baslarda bende endise ettim doktorum 2 ayi gectigi icin uyandirma acikinca kalkar dedi simdi onunla birlikte bende uyuyorum ve dinlenebiliyorum bebişlerin beslenme kadar uykuyada ihtiyaclari var 🥰
Tuba egkirbag O aylarda acıktıklarında kendileri kalkarlar zaten. beslenmek ne kadar önemliyse uyku da o kadar önemli o yüzden kaldırmayın bırakın uyusun🌸
Tanem2020 Eles merhaba aynı problemi bende yaşıyorum 2.5 aylık Kızım memeyi reddetti mamayı reddetti geçen ay 65 70 içen Kızım bu ay 30 gramı zar zor içiyor ağzına sıkıyorum mamayı memeyi zorla neden oluyor böle kızlar kilosunu kaybedecek diye korkuyorum bende
131020ma Eles benim oğlum da üç aylık gece yatırıyorum iki üç saat sonra uyanır gibi oluyor emziriyorum sonra gazını çıkaramıyor uykusu bölünüyor sürekli ıkıniyor aslında gece uyuyacak da gazını çıkarabilse
egkirbag motherthea ya doktorumda öyle diyor ama yani bizimkisi sanki acıksada uyanmıyor gibime geliyor 8 saat beslenmeden uyuması çok değil mi bir sıkıntı olmuyorsa bende tedirgin olmayayım bari :)
Angelgirl motherthea masallah. Gaz sorunu var mı peki canım su an benımkı 1 ay 1 haftalık gaz sancısından uyumuyo gece
egkirbag busra2626 Peki beslendikten sonra kaç saat uyuyor genelde hani 5-6 saat uyusa neyse de benim ki 8 saat falan uyuyor ondan endişe ediyorum
MrvUras egkirbag Maşallah ya tadını çıkarın bence ☺️ Benimkinin gazı bitmedi o yüzden hala çok sık uyanıyor, 12den sonra 2 saatte bir kalkıp emip yatıyor ama uyanmıyor tam olarak, süt içerken de gaz çıkarıp tekrar uyuyor 😔 uyanmadan çıkmıyor o gaz
Angelgirl MrvUras aynı benım bebegımı anlatmıssın su an bndede o durum var ve aglıyp gecelerı vok kotu oluyorum senınkı kac aylık cnm
Sineemm MrvUras benim bebeğim 3,5 aylık bizdede durum aynı geceleri 2 saatte bir uyanıp emiyor ve geri yatıyor. Bu durum normal mi acaba, deliksiz şöyle 4-5 saat ne zaman uyuyacağız 🤦🏻♀️
Artemis0 egkirbag Maşallah bence çok güzel. Benim bebeğim gece 2 bazen de 3 kez uyanıyor. Mamadan mıdır nedir çabuk acıkıyor. Ben de kesintisiz uykuya hasretim.
Esen_93 egkirbag daha 3 aylik olmadik ama benim ki de acikinca kalkiyor. Bence de ellemeyin uyusun her gece boyle uzun saatlerde uyanacagini sanmiyorum.
Ogulcan egkirbag canım benim bebeğim 3 aylık ve doktorumun önerisi ile 2. Ayından beri uyandırmıyorum gece uykusunu alması ve uyku düzeni oturması lazım bebekler gece uyuduklarında büyüme hormonu salgılar benim bebeğimde 9 da mamasını yedi uyudu gece bi uyandı 12 gibi mamasını verdim şimdi 06.30 a kadar uydu uyandı yeniden mamasını verdim acıkınca ağlar zaten canım
egkirbag Ogulcan sizin saatleriniz makul aslında benim ki ilk gün 8 saat uyanmadı ondan endişe ettim aslında ben çok geldi bana
Tutaste-10 egkirbag benimde 3 buçuk aylık neredeyse. Bende uyanmadıkça vermiyorum mamayı. Kendi acıkınca uyanıyor Zaten ortamla 4-5 saatte bir kendi kıvranıyor
Ozbkkk31 egkirbag canım deliksiz uyuyor maşallah bebişine. Doktorun dediği doğru 3 aylık bebekler acıkınca uyanabilir. Ama için rahat etmiyorsa alarm kur her gece aynı saatte uyandırmadan al emzir yerine bırak ki uyandırırsan uyku düzeni bozulabilir. Benim oğlum da 3 ay 8 günlük her gece belli saatlerde 2 kez emer uyanmadan yerine sakince sakince bırakırım böylece aklım onda kalmamış oluyor ben de rahat uyuyorum 🥰
Ezgi3454 egkirbag büyüme hormonu 9 30 dan sonra salgılanıyor bebeğiniz 10 da uyuyorsa bu ideal uyku düzeni değildir daha erkene çekmeye çalışın uykusunu en geç 9 da uyutmaya çalışın yatağa daha erken geçin gece kaç uyuması gerekiyor toplamda bakın o saatten fazlasını da uyutmayın ve sabah 7-7 30 da kalkmış olması gerekiyor. Gece gündüz ayrımını da yapmış olursunuz bebek için
1234dogus egkirbag bnce mudahale edin benim bebegim yeni 3 ayligina girdi sanki saatleri biliyor farkindayim hep 2 saate bir agliyor acikiyor bazende bn mudahale ediyorum
Tugcesilam egkirbag ayyyy maşallah me güzel bizim gece uykularımız 40’ım icşnde vardı 40 cıktı şimdi 1 ay 22 günlüğüz geceleri sık uyanıyoruz bide bi kac saat uyumuyoruz düzene girermi bilmiyorum inşAllah girer
Ezgi3454 Tugcesilam sizin çok normal bebişiniz henüz küçük sık beslenmeye ihtiyacı var 3. Aydan sonra kilosuna ve doktor önerinize göre süresini uzatabilirsiniz
serhattt Tugcesilam gece gunduz ayrımı nı bılıyor mu gunduz uykusu nasıl benım bebegım 40 cıktıktan sonra ben uykularını duzene soktum
serhattt Benım bebegımde 2 ay 6 gunluk kırkı cıktıgından berı hıc geceleri kaldırmıyorum kendisi acıkınca kalkıyor zaten. Ve zayıf bır bebektı sımdı ayına gore olması gereken kıloda bence gece uykusu cok onemlı ama 9 9 bucuk gbı uyutun bence o saatler daha onemlı
Tugcesilam serhattt yok bilmiyor sanırım onu yapmadım gündüz odasında uyuyor oradıda karanlık biraz cok aydımlık degil nasıl yaptınız
Gulsahy egkirbag henüz 3 aylık değiliz ama bizim doktorumuz 3 max 4 saatte bir mutlaka doyur dedi. Bizimki de genelde bu saatler kendi uyanıyor.
serhattt Tugcesilam gunduz aydınlıkta gecede karanlıkta sessız ortamda uyuttum kırkı cıktıgından berı aksam 9 olmadan odaya goturdum altını actım ustunu degıstırdım ve uyutmaya calıstım ve alistı aksam 9 9 bucuk gbı uyuyor her aksam saatleri degısmıyor gece altını acmam uykusu bolunmesın dıye. Gunduz de hep onunla oynarım falan bellidir yanı uyku saatleri gece olsun gunduz olsun bebekler duzenı sever ve cok cabuk alısıyorlar