Arimaya 3.5 kg doğan bir kızım var ama bununla ilgili çok post da açtım gündüz sürekli 10 dk uyuyor. Uykusuzluktan gözleri kızarıyor gene de yok… iki gün önce kilo takibi vardı 6100 g. Hemşire gayet iyi olduğunu söyledi. Uyumuyor ama dediğimde huyu öyledir dedi. Ayda 800/900 g alıyor anne sütüyle ama benim kafamda hala doymuyor mu, bütün günü nasıl geçiriyor diye acabalar dolu. Aynı durumda olan var mı? Bazı zamanlar memeden ayrılmıyor bazen de bir emmek istemiyor. Garip bir durumdayız. Beni birileri aydınlatsın lütfen 😔
egkirbag Arimaya Arimaya benim kızımda 3 ay 6 günlük gündüzleri dediğiniz gibi her 2 saatte bir 10-15 dklık uykularla geçiyor gün çok nadir bazen bi seansta 30dk uyuduğu oluyor ama gece uykumuz güzel şükür.gece uykunuz iyi ise canınızı sıkmayın bence.
PumpkinSpice Arimaya Benimki gece 5-6 saat uyuyor ama gündüz hiç uyumuyor. Ayağımda sallıyorum, uyuyor, bırakınca 5 dk sonra uyanıyor. 1 saat ayağımda tutuyorum, anca o zaman dinleniyor en azından, mızlaması bitiyor.
Cizrelili Arimaya cnm bebeği uyutmak istediğinde kucaklıyor musun kundaklanmayan bebek uyumaz çünkü elleriyle oynar yarim kundak yap sadece ellerini kundakla ve ayaklarında salla 5 dkye uyur
Gorkemkc Arimaya 4 ayı doldu bebeğimin gündüz uykuları 2 aydır neredeyse yok denecek kadar az kilosu 6500 dü sadece gece 11-12 den sabah 5 e kadar uyuyodu kalkıyodu yiyordu gene uyuyodu 8-9 a kadar ama 2 haftadır gece uykusuda yok gündüz uykusuda sanırım atak dönemi olduğu içiin bu durum brde köpek dişlerini ön dişlerinden önce yani erken diş çıkartıyor ondanda sorun yaşayabilirsiniz dedi doktor
Veraveannesi Benim bebeğimde 6000 di evet gündüz uykusu yok genelde ama gece iyi uyurdu ben mama denemesi yaptım çok huysuzdu aç sandım ama değilmiş 2 3 içti sonra bıraktık şuan huysuzlukta bitti atakmış ama çok ağlıyordu normal değildi aç sanmıştım
Arimaya Veraveannesi 1.5 aylıktan beri gündüz hiç uyumuyor. 3 gündür de çok huysuz sürekli ağlıyor 😔 birkaç kez mama verdim kustu
Seda1208 Veraveannesi benimkide 3 aylık gündüz çığlığı basıyor durmuyor 4 cü ah atağı erken mi başladı dersiniz
Veraveannesi Arimaya benim kızım hep kusuyordu zaten mamayıda kustu ama mamayı öyle iştahlı içti doktorumuza sordum kilo alımı iyi sütün yetiyor ama obur bebek galiba verebilirsin ama şırıngayla ver memeyi bırakmasın dedi sonra hepten bıraktık mama işi bitti bence yetiyodur karakteri huysuzdur benim kızımda öyle mesela 5 aylık olduk büyük insan gibi 9 saat uyuyor 1 2 kere emiyor bazen 6 saat uyuyo ama gündüz 3 kere 40 dk uyuyo o kadar yani daha uyumaz uyursa gece uykusunu azaltıyo 11 saat falan uyuyo toplam
bynkutan Bence doymasiyla ilgili sorun olsa gelişiminden farkedilir hemşire bize güvenin Bende kesinlikle bebeklerin kendi kişiliğiyle doğduğuna inanıyorum Annemin demesine göre ben bir sene boyunca sadece sabaha karşı 2 saat uyuyor musum onun harici hiç uyumuyor musum Benim bebeğimde gece uyumuyor 3 aylık en erken 4 te uyur öğlene kadar ne yaptiysam uyku saatini geriye çekemedim Bence huyu böyle diyip kabulkenin ve düzeninizi bebeğinize uydurun
Arimaya Veraveannesi strese giriyorum bu sefer o uyusa bile ben uyuyamıyorum. Açlıktan uyumasa gece de kolayca uykuya dalamaz diye düşünüyorum. Gece sesi çıkmadan emiyor uyuyor tekrar ama gündüzleri bana eziyet resmen. Bazen tuvalete bile gidemiyorum. Yarım saat sallıyorum 10 dk uyuyor. Dizimden indirmeden gözünü açıyor şaka gibi
Veraveannesi Arimaya 2.5 aydan 4 ay 10 güne kadar öyleydim bende wc ye kucağımda gidip oturuyodum 4. Ay atağını yaşadık o zaman galiba gözünü açıyodu ağlıyodu anca kucakta gezdirince sakinliyodu ayakta sallanmaya bile o zaman alıştırdım bile isteye çünkü kollarımda derman kalmamıştı doğum kilolarımı verdirtti bana o 1.5 ay ama şimdi yine iş yapamıyorum bırakamıyorum ama beraber oyun oynuyoruz wc ye gidiyorum eline oyuncak tutuşturup geçiciymiş yani hiç geçmez sanmıştım bide mesela doğduğu günden beri sabahları bu saatte uyuyoruz biz onu değiştiremiyorum anne karnımdada gece daha hareketliydi halada gece aktif annelik sabır işi umarım düzelirsiniz ama önce kabullenmek gerekiyor ben bebeğimin az uykuyla yetindiğini kabullendim
muhanne Arimaya aynı şeyleri yaşıyorum. Kızım 3. ayına girmek üzere. Atak haftasında uyumadı sonrasında 2 gün kafasını kaldıramadı. Gündüze koridorda 20 dk pışpışlıyorum yatırınca dizimin çıtlamasına uyanıyor🤦🏻♀️ Ancak biz de alerji var o huzursuz yapıyor
turkerg Benim oglum da 2 aylik. 6 kilo. Geceleri guzel uyuyor mesela ama gunduz maks 10dk uyurdu ac mi diye dusunuyodum ama gece yeten sut gunduz niye yetmesin, meger atakmis. Suanda da maks 30dk uyuyor. Normalde 1-2 saat uyumalari lazim. Huyu boyle diyoruz biz de. Bence her uyandiginda surekli uyutmaya calisin. Atak zamani oyle yapiyodum. Besik sallamaktan cok yorulmustum ama yapacak bir sey yok. Deneyin derim🤷🏽♀️
PumpkinSpice Arimaya Valla oturuyorum öyle 1.5-2 saat yapıcak bişey yok. Kucağımda gezdirmekten belim sırtım batıyor artık, başka türlü dinlenemiyorum 😃
Arimaya PumpkinSpice doymuyor mu sütüm mü yetmiyor diye diye 3 ayı doldurduk resmen. Kilosu takıntı olmaya başladı. Sanki sadece aç olduğu için uyumuyormuş gibi 😒
PumpkinSpice Arimaya Kilosu iyiyse doyuyordur, doktor iyi diyorsa doyuyor mu diye takılmanıza gerek yok. Aç olursa ağlar zaten
Arimaya Cizrelili ellerini yüzünde gezdiriyor uyandırıyor genelde ama kundak yapınca da bi şekilde uyanıyor tekrar. Çok şey denedim 😒
Duyguatlas Arimaya aynı durumdaydık instagramda uyku meleği sayfa var söylenilenleri uyguladım artık 1 saat kadar uyuyor oğlum. Onları dinleyip doğru şekilde uygularsanız bir kaç hafta içinde düzene girdiğini göreceksiniz.