Dtbrc AyyuceNurY elektrikli pompayla sağın sütünüzün tamamını elinizle de ağrısa da masaj yaparcasına sıktırın bi taraftan
AyyuceNurY Dtbrc Elektrikli pompayı çok fazla kullandım ilk zamanlar ve yara yaptı süt çolatmada çok işe yarıyo ama benim gögüslerimi baya yara yaptı zaten oğlum çok fazla gögüsümde vakit geçiriyo ve biraz sinirli çektire çektire emdiği için onun acısı yetiyo 😂
AyyuceNurY Agustosbocegi Daha iyiyim kuzum Allah razı olsun sorduğun için baya masaj yaptım sıcak havlu koydum emzirdim birazda sağdım ama şişliğinde bi azalma olmadı 😑
AyyuceNurY Agustosbocegi Sabahdan bu yana mide bulantım baş ağrım ve sanki etlerini çekiyolar gibi hareket etmekte zorlanıyorum çok yorgun hissediyorum
AyyuceNurY Agustosbocegi Çok şükür daha iyiyim süt çekmiş tatlı yedim tatlıdan önce de elime biraz toz şeker alıp dilimi deydirip bulduğum umduğum olsun diyip gögüsüme deydirdim duştan sonra biraz rahatlamıştım zaten Allah kimsenin başına vermesin cidden çok kötüymüş Allah razı olsun sorduğun için bitanem biraz ağrım var ama günden güne geçer dedi annem
Zeynepada23 AyyuceNurY benim de oyle oldu agridan duramadim emzirdim yine gecmedi dus alirken masaj yap sonra bebişini emzir geçer canım benimki öyle gecti
AyyuceNurY Zeynepada23 evet çok zor durummuş doğum yaptığım 3 üncü gün başıma gelmişti onu da oğlum emedi yoğun bakımda yattı 5 gün süt dolduğu için ama çok şükür oğlum sonuna kadar emiyo başıma böyle bişey gelince süt şeker dediler cidden çekiyormuş
Kuzeycik Benim de öyle olmuştu gece sağmaya kalkmaya üşenmiştim bi güzel de üstüne yatmıştım feci bir ağrıyla uyandım mastit olmuştum yaz günü lahana bulduk da geçti çok şükür hemen lahana al göğsüne sar o acı çekilmez başka türlü de inmez geçmiş olsun