Mina_momy Kızlar 5 ay 3 günlük kızçem var. Az önce eline oyuncak verdim yanına uzandım o oynuyordu bende ona bakıyordum oyuncağı sallıyordum falan. Birden elimi kaptı ve ağzına götürdü ısırdı acıdı resmen parmağım ve ne göreyim.. diş 😍 ısırmaz olaydı ağrısı oldu heralde tam yarım saattir ağlıyor meme de almıyor sakinlestireyim. Naptım ettim kandırdım şuan emiyor ama çok tırstım valla . Eline kaşıyıcı veriyorum başka ne yapmalıyım ağrısı dursun diye çok perişan oldum 🥺
Simay41 Mina_momy ben calpol veriyorum canım uyku düzenimiz kalmadı zaten şimdi bile ayakta sallıyorum uykusuzluktan ölüyorum resmen bide calgel sürüyorum
Oyku123 Mina_momy dis jelleri var bizede doktor vermisti agri oldugunda uyusturuyor . Kizim cok huysuzlandiginda süruyorum hemen uyuşturuyor sonra sakinlesiyor evde bulundurabilirsiniz cok huysuzlandiginda kullanmak icin
Eesay Mina_momy diş kaşıyıcısını buzdolabında bekletip soğuk olarak verin, taze soğan kemirmesi ağrısını hafifletir, izin verirse elle masaj yapabilirsiniz, diş jelleri çok tehlikeli kullanmanızı çok önermiyor çoğu doktor🌸🌸🌸
Mina_momy Simay41 Oyku123 Eesay sonsuzmutlulukkk Gorkemkc Çok sağolun kızlar dediklerinizi deneyeceğim 🤲❤