Dgndrmz Asell2608 baby turco yeni çıktıgı zamanlar 4 tane ücretsiz göndermişlerdi çok kalındı rahatsız edici sekılde
iremm__2 Dgndrmz sızdırma yaptı her altını açtığımda beline kadar kaka vardı çocuğun üstünü değiştirmekten bi hal olmustuk bez bitsin diye Allahtan 1 paket denemek amaclı almistik
Merve-miray Dgndrmz Biraz kızarıklık oluyor ama sen pişik önleyici krem sür. Bez değişikliği oluyor normal olacak kızarması
Dgndrmz Gorkemkc ilk çıktıgında kullanmıştık çok kalındı gercekten sonradan değişti mi yapısı bılmıyorum
iremm__2 Dgndrmz aynen valla zaten kis ayındayız üşütecek diye kokrtuk yani şuan molfix kullanıyoruz çok memnunum
Dgndrmz iremm__2 aynen canım kesinlikle bizde sleppy kullanıyoduk ilk 4-5 ay gecen seneydı işte her sabah çişli kalkınca dedim böyle olmayacak kış geldi hasta olr öyle primaya geçtik