Kızım 15 aylık, on gün kadar önce ateşlendi. Antibiyotik ve ateş dusuruculerle o dönemi atlattık, bundan üç dört gün sonra ise kızımin bağırsaklarında tepkime oldu sanırım bezinde farklılıklar gördüm,mukus,kimi zaman sulu,kimi zaman katı şekilde bezlerini aldım.Doktorun vermesiyle enterogerminakidse başladım.Mukus,sulu kaka kayboldu ama kızım yine cıvık ya da normal şekilde yapar oldu.Sıkınti su ki günde 8 bez degisiyorum ama 3-4 tanesi gece.Gece uykusu da ikinarak zorlayarak bezine yapıyor.4 gun oluyor bu durum, enterogermina kullanıyoruz ama soruna çare bulamadım.Yasayan var mı, kızım şuan 2 azı dis çıkartıyor.Bundan önceki 2 azı dişinde böyle bir sorun yaşamamıştım.Uzun uzun anlattım ama velhasıl kelam bebeği 1 yastan büyük olup gece kaka yapma sıkıntısı olan var mı?