Gunsss Bizim de 3 ay 15 günlük. Bir kaç gündür dediğiniz gibi beşiğe koyunca kıyamet kopuyordu. Doğması gereken tarihe göre atağa 1 hafta var ama başlamış mıdır yoksa😧Normalde böyle yapmazdı çünkü. Bugün çözdüm onun ağlama işini ama. Uyku eğitimine göre doğru değil ama yatağa koyunca sakinleştirmek için direk göz temasıyla gülerek konuşup sarılıp öpüyorum, oyuncaklarını gösteriyorum ve oyun oynuyorum yatakta, hafif de sallıyorum hala ağlıyorsa. Sakinleştikten sonra yine kendi uyuyor. Sanki benden ayrılmak istemiyor gibi