Ne kremlwr kullandim doğuma bir ay vardi kullanmaya başladığımda hepsi yalan arkadaşım bana tereyağı dene demişti yangisinj alir ve hemen iyi olur demişti ayrica emziriyorsan yıkamaya bile gerek kalmıyor kesinlikle denemeni tavsiye ederim ayrıca gous kalkanı kullan 3 aydır kullanıyorum iyiki gous kalkanlari var