Buse99810 Kabızlık sorunu nezaman geçer hala yaşıyor musunuz bebeğim 1ay 21 günlük mamasına zeytinyağı kayıyorum
tombikdonerkankasiiskender Buse99810 eğer meme mama olarak gidiyosan kendin komposto falan içebilirsin bebeğini rahatlatır sütünle, sadece mama yiyosa da doktoruna danışarak mamasını değiştirebilirsin bazen bazı mamalar kabız yapabiliyo belki oda fayda gösterir
tombikdonerkankasiiskender Synmannesi bence bu şekilde ilaç tavsiye etmeniz doğru değil doktora danışmadan verilmemeli her bebekte aynı etkiyi yapmayabilir
bbosphorussss tombikdonerkankasiiskender biogai ya ilaç değil. Hatta tarım bakanlığı onaylı bir ürün diye biliyorum. Biz kullanıyoruz ve memnunuz.ben de tavsiye ederim. Bağırsakları çalıştıran faydalı bi bakteri içeriyor ve o yüzden diğer gaz ilaçlarına göre baya etkili. ☺️
Synmannesi tombikdonerkankasiiskender canım bu ilaç değiş bagırsak florasına yardımcı oluyor ve gaz kabızlık kaka yapmaya yardımcı içinde probiyotik var yararlı bende aynısını yaşadım dünya kullanıyor bu ilacı git parol içir demedim çocuk böyle sancı mı çeksin
Synmannesi tombikdonerkankasiiskender 1 aylık bebeğe komposto mu verilir bence sen çocuğu hasta edersin 6 aya kadar anne sütü zorunlu sütü yoksa da 5 aya kadar mama ve sonra ek gıda başlayabilir kesinlikle su ve komposto verilmez siz biagai diyorsunuz zararlı araştırın zararlımı lütfen siz eski usul konuşmayın
Synmannesi bbosphorussss hay ağzına sağlık gelmiş bebeğim komposto içir diyor 1 aylık bebeğe komposto verilir mi lütfen bakar Mısın biagai zararlı diyor
tombikdonerkankasiiskender Synmannesi pardon da okuma yazmanız da sıkıntı var herhalde ben bebeğe içir demedim kendin iç sütünden bebeğine geçer faydası dedim neyin kafasını yaşıyosunuz ya
tombikdonerkankasiiskender Synmannesi ayrıca oğlum da aslan gibi hiç de hasta falan etmedim sırf konuşmak için konuşmayın adam gibi okuyun yazılanı
Sevimlidostlar1212 1 yaşında oğlum Cook kötü kabız oldu yavrum ne yaptıysam ne verdiysem ise yaramadı ne yapmam gerektiğini bilmiyorum artık banada yardımcı olursanız sevinirim güzel anneler 😔
tombikdonerkankasiiskender Sevimlidostlar1212 kabak falan haşlayıp verdiniz mi ben genelde öyle yapıyorum oğlum da ara ara kabız olunca yada kayısı kompostosu falan
Sevimlidostlar1212 tombikdonerkankasiiskender yok canım ikisindende vermedim acaba ise yararmi ya bebeğimin tuvaletini yapmaya çalışırken o yüz ifadesini gördükçe içim parçalanıyor 😔
tombikdonerkankasiiskender Synmannesi hanımefendi anlamamakta ısrarcısınız ben bebeğe ver demedim kompostoyu annesi içsin de sütüyle bebeğe geçer rahatlatır dedim şaka mısınız ya gece gece
tombikdonerkankasiiskender Yarar tabii zeytinyağı da koy haşlanırken, sadece kabak ama başka bişey koymayın, kuru kayısıyı da haşlayın iyice suyunu içirin onunda şifa olsun bebişe bu dediklerim bağırsaklarını yumuşatır Allahın izniyle düzelir