Elizanay ilk 6 ay yüzüstü uyuması önerilmiyor bebeklerin. 6 Aydan sonra ise nasıl isterse öyle uyuması normal. Yüzüstü en rahat uyku pozisyonuymuş, bende 11 aylık oğlum da hep yüzüstü uyuruz. Kendi dönebildiği için zaten istesem de engelleme şansım yok.