Merhaba arkadaşlar moralim çok bozuk sizede danışmak sormak istiyorum bebeğim 5 buçuk aylık son 2 aydır 400 gr aldı sadece şuanki kilosu 7 kilo ve sadece beni emiyor onuda düzgün ememediği için sütüm iyice azaldı. Günde 2 kere bez değiştiriyorum ondada kakasını yapmıyo zaten bütün tahliller temiz Doktor ek gıdaya geçmemizi söyledi fakat ne verirsem vereyim ağzını kilit yapıyor ve hiç birşeyi kabul etmiyor. Ne biberon mama ne kaşık hiç birşey kabul etmiyo zorla verincede kusuyor 😔 aç bıraktım yine almıyo ne yapmalıyım önerisi olan varmı şimdiden teşekkürler 🙏