Yesmmrt Kızlar 8 aylık bı oğlum var 4 tane dişimiz çıktı dede gel gelhadi diyebiliyor sizde durumlar nasıl genişler neler yapıyor ek gıda nasıl gidiyor 😁
UraSsmom Yesmmrt Ek gıdamız çok iyi gidiyordu da nazar değdi çocuuma 😂 Benim oğluş daha öyle anlamlı bişey söylemiyo 😒🙈
Mommy2020 Yesmmrt ohhh masallahhhh🥰 bizde 0 dis. Anne, baba, namnam, mama diyor😅 buarada kiz bebek bizim de. Gozleri hala gri🤣 beslenme olarak da sabah kahvaltısı, aksamustu yemeği ve yatmadan yogurt yediriyorum.
Niloyaa Yesmmrt Bizim hiç dişimiz yok. Dede baba mama gibi bilinçsizce kelimeler söylüyor. Öksürdüğümüz de bizi taklit ediyor aynı sesi çıkarıyor.Sürünerek emekliyoruz şuanlık. Ek gıda bazen güzel bazen kötü geçiyor muz Ve lor peyniri favorimiz 😀
iki_tospik_annesiii Yesmmrt bizde 8 ay 1 günlüğüz maşallah bizim 8 tane dişimiz war 😂 mamama bababa dededede diyor ama net olarak değil bazen enne duyar gibide oluyorum😁 ek gıdamızda çok iyi Gidiyor fazlamız war eksiğimiz yok 😂🙈
iki_tospik_annesiii Yesmmrt bende gün içerisinde kaşık mama kullanıyorum cnm meyve püresi yapıyorum ztn anne sütü almaya da hala devam ediyor
Yesmmrt iki_tospik_annesiii bende hala emziriyorum ama sanki ek gıdaya geçtikçe isteği azaldı birde yumurta verince yanakları döküyor heo
iki_tospik_annesiii Yesmmrt bizde aynı walla memeden asla ve asla vazgeçmiyor. Ne kadar karnı tok olsada o memeyi muhakkak emicek. demekki alerjisi war cnm