Kızlar 8 aylık bebeğim var, adım atmasını bılmıyor. Adım atmaya teşvik ediyorum kollarının altından tutup, zıplıyor. Zıplayarak gideceğini sanıyor, gidemeyincede ağlıyor. Yürüteçte yan gidiyor, arka arka gidiyor topuklarıyla va parmaklarıyla ama öne gitmek yok. Ayaklarımın üzerine ayaklarını koyup, beraber yürüdük, sonra normal yere bastırıyorum yine zıplıyor. Yürümesi için erken farkındayım, adım atmayı bılmemesi üzüyor beni.