Kızlar biz hipp kullanıyorduk smaya geçmiştik birkaç ay önce ek gidaya ilk geçtiğimizde de kızım kakasını gayet güzel yapıyordu çorbaları hep sebze oluncada daha güzel yapıyordu sonra smaya geçtik kabızliklar başladı biz hep ek gıda dedik ama doktor sürüp vs verdi yine keçi gibi yapıyor zeytinyağına brokolilere ragman en son aklıma acaba mamasimi yapıyor takıldı