Yingyang İyi geceler kizlar eve su artitma cihazı almak istiyoruz önereceğiniz memnun kaldığınız ürün varmı çünkü çok fazla seçenek var kullananlar yardımcı olursa sevinirim
75kinalikuzu Yingyang canım biz bms kullanıyoruz yıllardır çok memnunuz bütün akr arabalarda bms 5. Yılda bir filitre değiştiriyoruz
iki_tospik_annesiii Yingyang cnm bende 2 ay önce aldım kampanyadaydı LG çok güzel suyu war ben çok memnun kaldım aynısını eltim gilde aldı
Grupyildizi iki_tospik_annesiii ebet benimkide ondan tadi muhtesem ve icindeki aritma sisteminde kiraz cekirdekleri varmis dogalmis