Merhaba arkadaslar,
Dogal oldugu icin arap sabunu ile temizlik yapiyorum. Sivi arap sabunundan bir miktar içinde su olan kovaya döküp halı, koltuk, parkeleri siliyorum. Tekrar sonrasında durulamıyorum sildiğim yerleri. Bu kullanım şekli doğru mu sizce?