Merhaba arkadaşlar,
Oğlum yaklaşık bir aydır emmeyi bıraktı 😔😔 şuan 10 aylığız. Arada fırsat buldukça sağıp mamasına karıştırıyordum bugün tadına bir bakayım dedim tuzlu tuhaf bişey olmuş😔😔 yani biraz araştırdım beklediği için bozuluyormuş ama başına gelen arkadaşlar ne yaptınız? Ne kadar sürede düzelir? En azından 2 ay daha dayansaydık🙁🙁