Dogumdan once 4 yil dogum kontrol hapıyla korundum 4 yil boyunca regl olmadim. Emin olmak icin iki farkli doktora gittim normal olduğu regl kanamasi fazla olmayan kadinlarda tamamen kesebilecegi bilgisini aldim. Ilaci kontrol amacli birkac kez biraktigimda olmam gereken tarihte regl oldum, ilaci bıraktığım ve korunmadigim ilk ay da hamile kaldim.
D.k haplarinin regl kanamasini azalttigi bir gercek, eger sizin de normal sartlarda fazla fazla gelmiyorsa tamamen kesmesi olası