Kızlar 3-5 aylık oğlum var daha hiç oturma egzersizi yapmadım ama kendini yattığı yerden oturur pozisyona kaldırmaya çalışıyor sürekli. 4. Ayda destekli oturma yapılabilir diye söylüyor bazı doktorlar kendi doktorumuz 6. Ayda dedi ama bebeğimin gelişimi hep önden gidiyor maşallah. Sizler kaçıncı ayda oturtmaya başladınız herhangi bir sıkıntı oldu mu