Egemenn Kizlar nasil anlatayim bilmiyorum bebeqim 8 ayina qirecek bademciklerinde enfeksyon vardi antibiotik kullandim sonra kafasinin arkadasinda kulaqina yakin bi yerde boncuk qibi bisey cikti dokundukca saqa sola kayiyor basina oyle bisey gelen varmi ?
Dsdssf Egemenn benim oglumda da dogustan var. Bende 20 gunlukken farketmistim . Hemen dr a goturdum. Kan testi falan yapildi temiz cikti cok sukur. Ama hep takip edilcek. Bebeklerde oluyomus boyle seyler. Sıkmayın caninizi. Enfeksiyondan da olabilir