mom1236 benimde 4 aylık,gece 12-3 uyuyor sonra sabaha kadar daha sık uyanıyor ve her uyandığında emziriyorum…gündüzde öyle,uykuya dalarken ve uyandığında emziriyorum…açsa zaten belli ediyor o zaman emziriyorum…çok emziriyorum ben😅kilosu vs normal,biraz daha büyüyünce geceleri daha az emzirmeyi planlıyorum…