7 buçuk aylık desteksız oturuyo alt ıkı dışı çıktı baba dıyo gel den anlıyo yurutecteyken gel dedıgımızde gelıyo uyku denen bısey kalmadı gece 12 1 emeklemiyoruz hıc yeltenmiyo bıle ama yürümeye heveslı kollarından tutuyoruz adımlarını çok ıyı atıyo bizde durum böyle 🤦♀️