DemirAilesi genelde diş için ağlayarak uyanıyolar bildiğim kadarıyla. Bizim ağlamamız kesildi şimdi dişi cıktıda. Yine uyanıyo ama ağlamıyo artık. Ben doktora sordum kakasını sordu biraz kabıza yakın dedi damla verdi ama ağlamalarını sık uyanmalarını kesmedi. Ben zaten dişe yoruyodum cok gitmedi cıktı dişi