Karakuzummm Gündüzleri emziriyorum ama geceleri ne zaman kalkarsa o zaman emziriyorum 2 saatte bir uyandırmam gerekir mi
Sedaaklar Karakuzummm yok uyandırma bizim doktorumuzda uyandırma sakın isterse sabaha kadr kesintisiz uyusun açıktığında zaten uyanır demişti
Tugce_simsek Bizde 53 gunluguz canim bebeğim ne zaman uyanirsa o zaman emziriyorum ben doktorum da öyle demişti