Sedaaklar Minelx benim değil ama bi arkadaşım bebeği damağı delik olarak doğdu. Özel bi biberonu vardı onunla besleniyordu. Şimdi 1 yaşına girdi ve ameliyatını oldu delik kapandı çok şükür. Şuan normal besleniyor