SeherBerkman 1 ay önce Doğum yaptım belimin iğne vurdukları yerinde batma var eğilip kalkamıyorum. Bazen üst sırtımda da batma oluyor. Bebeğimi beşikten zor alıyorum yanlış bi hareket yapsam sanki sakat kalacakmışcasına ağrı ve batma bu. Sizce neden doktora gitmeli miyim ?
elo Benim ,7 ay oldu hala belimde ara ara varmaları vr sanki o an hareket edersem belim kirilck gibi oluyor
elo Benim ,7 ay oldu hala belimde ara ara batmalar var sanki o an hareket edersem belim kirilck gibi oluyor