Merhabalar bir ay önce doğum yaptım buradaki arkadaşların tavsiyesiyle yamuna korse aldım 3 gündür takıyorum ama sezaryen dikişlerim ağrımaya başladı birden ben önce önemsemedim geçer dedim bugün çok fazla ağrım olunca çıkardım takmadım az önce de baktım dikişlerimin üzeri şişmiş ne yapmam gerekir sizce dikişler patlamış mıdır ilk doğumum daha😥😥😥