Elfelf merhaba bizde 2 yaş 4 aylığız, 09.09.2018 doğumlu oğlum, bizde de aynı durum var malesef, 2 li kelimelere zaten geçemedik, erkek çocukları geç konuşur diyorlar ama bilemiyorum 3 yaşa kadar normal deniyor, söylediklerimizi çok iyi anlıyor o yüzden biraz da olsa kendimi rahatlatmaya çalışıyorum, bende kreş yada oyun grubu istiyorum pandemi bi bitse, o zaman dilinin daha rahat çözüleceğine inanıyorum inşallah en yakın zamanda çözülür dilleri 😔