Saraela Mrb cnm anneler size bir sorum var benim 15 aylık kızım var emziriyorum ve şimdiye kadar hiç adet görmedim normal mi acaba 🤓
hilaliii Saraela ilk 1 sene normal diyorlar ama sizinkinde bir tuhaflık var givi bence bir doktora gözümün hormonlarınızdan
minnosum25 Saraela 1 sene normal ama geçmiş biraz sizinki doktora gitmeniz de fayda var aksatmayn mutlaka gidin kısa sürede aklnzdaki soru işaretleri cevap bulur böylelikle
Kbrayaman Saraela benim oğlum da 15 aylık ve bende daha bu ay oldum ama olmasaydım gidecektim doktora çünkü 1 yılı geçtikten sonra kafama takılmaya başlamıştı
Saraela hilaliii çok tşk ederim geri dönüşünüz içinbu pandemi de biraz korkuyorum ama inşallah kısa zamanda gitmeliyim
hilaliii Saraela bence de ertelemeyin ve korunmayı ihmal etmeyin. Kuzenim nasıl olsa adet görmüyorum diye korunmadı ve bebeği küçükken hamile kaldı
Dali05 Bende 19.ayda oldum.Emzirdiğiniz sürece normal adet olmamak,kişiden kişiye değişiyor. benim doktorum böle demişti.