Bu sendrom dan çocuğunda olan var mı? Bir senedir ne diye bulunamadı sonunda aylık ateşe bunu dediler. Meğer boşa bir yıldır her ay antibiyotik bitirmişiz. Ateş ay bulmuyo 22 26 günde bir oluyo artık çok yorulduk. Hayatımız ateş ve hastane üzerine kurulu. Romatoloji bölümü korsişın hap tedavisine başladı 3 gün oldu. Şimdi de bugün yine inmeyen 40 a yaklaşan ateş oldu acile gittik pregnal diye bi ilaç verdi 8 saate bu atağı bitirir dedi. Bu durumda olanlar var mı neler yapıyorsunuz tedaviniz nasıl