Honeymotherr cnm sen nekadarlık birşey istiyorsun ? Eğer 200 civarı bakarsan ben kiwi markasını kullanıyorum çok sağlam çok kaliteli ve masaj olmak üzere seviyeli yükselt yada alçalt titreşimli aynı zamnda yüksek ayarda vakumlu yada normal vakumlama var …burda bence 2.ci el alacagına 200 250 liraya n11 de 172 lira al derim ama yinede sen bilirsin ☺️