Bussra Merhaba kizlar Neredeyse 3 aylik bir oglum var Ben bebegime sutumu sagip veriyorum biberonla. Fakat aksam ac oldugu halde isittigim sutu 2 kere cektikten sonra inanilmaz aglamaya basladi ve kesinlikle sutu kabul etmedi. Bende az tadina baktim ve eksimsi bir tadi vardi. Sebebi ne olabilir basina boyle birsey gelen var mi yada tadinin degismesi icin yenebilecek birseyler varmidir ? Bilgisi olan..
Maviseyyah Bussra 3 kuralı var sütün saklanması İçin . Uyguluyor musunuz onları? Uygulanmadığı İçin olabilir belki yani sağılan süt buzdolabında 3 gün, dışarıda 3 saat derindondurucuda 3 ay saklanıyor
elifiii Bussra her ne kadar öyle birşey yok deseler de bir gün benim başıma geldi, sütü sağdığım gibi ekşi kokuyordu ve o gün bebeğimi az da olsa emzirmiştim. Üşütmedim veya kokulu bişi yememiştim ne oldugunu hala çözemedim. Kustu bebeğim emdiğini. Ben de sağıp döktüm o sütü. Tadı nasıl değişir bilmiyorum ama ben boza içtiğimde sütüm boza gibi kokuyor.
Bussra Maviseyyah evet tabi 2.5 aydir sagarak veriyorum sutumu o yuzden 3 kuralini uyguluyorum her zaman