Kızım tam 2aylık. Doktor kontrolümüze az kaldı ama yinede buraya bi sormak istedim. Göz muayenesi henüzz olmadık ilkdogdugunda bi bakmıslardı. Normal bakarken bi sorun yok ama heyecanlandıgında falan gözlerini açtığında bir gözbebegi daha cok büyüyor. Beyaz yeri daha cok görünüyor yani ama normal bakarken eşit acab suan kontrol edemedigi İcin mi öyledir yoksa sıkıntı mı var yaşayan var mı böyle bi durumu?