Gokturkunannesi01 Canım 6 aylıktı odasını ayıralı, öncesinde sepet beşlte yatıyordu zaten, montessori yatak biizmki de ayaklanmaya baslayınca geri geri inmeyi gösterdim hep ona tam ortasında kapı yeri var cunku oradan hep tekrar tekrar gösterdim brlikte yaptık, hic sorun yasamadık biz tutunup kalktığı zamanlar oldu gündüz oynarken yatağında hep düşersin annecim dedim anlattım ❤️