Kızlar selam malum taşınma aşamasındayım yeni evin birçok eksiği çıktı dışarı çıkıp alamadığım için çoğu alışverişimi trendyol dan yaptım şimdi size Bi sorum var 550₺ değerinde Bi ürün aldım fakat ürünüm henüz kargoya verilmedi yorumlardan anladığım kadarıyla ürün elime geç ulaşacak şimdi aynı ürüne tekrar baktım fiyatı 450 ₺düşmüş ben verdiğim siparişi iptal edip indirimli fiyattan yeni sipariş oluştursam sizce Bi sıkıntı olur mu?