Bebegım 2 yasına girdiğinden berı hıc birsey yemıyor bu arı mama ve mercımek çorbasıyla duruyor kıca gün pilav yemiyor köfte yemıyor makarna yemıyor istemiyor kafasını cevırıyor 2 kaşık alıp bırakıyor çok yoruldum ve kabız oyuzdenmı böyle dıyorum kakasını yapıyor ama tavşan gıbı yuvarlak yapıyor dıyorum ondanmı böyle kabız dıyede canım sıkılıyor yemıyor dıyede canım sıkılıyor kucağına al diyo alıyorum kucağımda yıne mıy mıy bırakıyorum yöne mıy mıy bısı ıstıyo verıyorum yıne mıy mıy of çok bunaldım