Bebeğin mide bagirsak yapısının gelişim hızıyla orantılı sekilde ilerlemek gerekir işin mantığı bu. Damak tadı gelişsin tabi ki ama bunu sizin benim yedigim seyleri vererek yapmak minik bedenine yazık bir miyiz onlarla. Bizim yedigimiz yemegin sularinin onlara ne damak tadi ne baska bir sey acısından bir artısı yok.
Ek gidaya gecince kendime bir yol haritasi cizdim, ise hangi ay hangi besinleri yiyebilir diye guvenilir bir kaynak bulmakla basladim. Her ay beslenmesine yiyebilecegi gidalari ekledim, gerek dogaclama sekilde yemekler yaparak gerekse sadece buharda haslayip tek tek farkli besinler yedirdim. Yeri geldi standart sebze meyveler bazen de benim daha once hic denemedigim ama saglikli olduğunu bildiğim sebze meyveleri verdim, veriyorum. Nedense kulturumuzde damak tadi gelissin anlayışı yemek suyu vermek. Su an 1 yaşında o kadar farkli cesit sundum ki damak tadi cok geliskin ve mide bagirsak dostu bir programla ilerledigim icin hicbir saglik sorunu yasamadik simdiye kadar