Merhaba kızlar bebeyi uyuturken yazayım dedim kızım yeme sorunlu bi bebe oldu hep 17 aylığız kaşık reddi vardı aklınıza gelebilecek her yolu doktoru uzmanı denedik ve sonunda az da olsa kaşıkla bişeyler yemeye başladı çok şükür 🙌 günde 1 ek gıda yiyor oda belirli şeyler pilav yoğurt makarna katı çorba bol ekmekli..şimdi bana ay o zararlı verme diyecek olan demesin ben çikolata yedi diye sevinçten ağlayan bir anneyim katı ve pütürlü hiçbişey yemiyordu kızım ki hala et ve türevi yemiyor ama et suyu içiriyorum..bide sütlü muhallebi tarzı şeyleri seviyor neler verip memnun kaldınız acaba ???