Sulebrk Kızlar oğlumun 12. Ay aşısı var isimleri de kızamık, su çiçeği, prömökok bunların hepsi tek tek mş yapılcak yoksa hepsi tek bi aşısı mı
gvnkbr Sulebrk 3 taneydi bizimde 3cu bitmiş yurtdışından geliyomus vuramadilar pandemi filan girdi vurduramadim yarın bende ariyim hekimi iyi hatirlattin 🙋
Dmt-01 Sulebrk aynen bende öyle oluyorım ama napalım mecburen onların hasta olmaması için yaptırıyoruz bu aşıları