Zynpbm Kızım 15 aylık gece boyu emdiği için sabahları zorla yedirirm.Cici bebe,kaşar,zeytin mevsimiyse salatalık,yumurtanın beyazı (sarısını sevmedi ağzında dağıldığı için)..Omlet,pankek vs hiç sevmiyor bide buğday alerjisi çıktı ben de yapmıyorum artık..tabiki bunların hepsini bitirmiyor biraz ondan biraz ondan ısırıp ısırıp bırakıyor, 1 saat sonra falan emiyor tekrar.Uyanınca çorba veya meyveli yoğurt.Çorba yediyse ara öğün olarak eline meyve veriyorum.Akşam da yemekte ne varsa biraz ondan biraz ondan derken yedirmeye çalışıyorum,yanında mutlaka çorba oluyor yine.Arada gezinirken meyve yiyor.Meyveyi çok seviyo hiç reddetmez.Gece uyumadan 1 saat önce de arı mama yiyip emip uyuyor.Sütüm azalmaya başladığı için uyumadan 1 saat önce tekrar doyurmak zorunda kalıyorum.İştahlıdır ama beğenmediği şeyi asla yemez, defalarca çorba yaptığımı bilirim..tıkanıyorum ne yedircem diye