Yaztatili her mama farklı yarar bebeğe ben bebelac gold kullanıyorum hepsini denedik en iyi bu geldi ancak ocak sonuna kadar stok sıkıntısı varmış bulursanız deneyin mutlaka. Sma çok öneriliyordu ancak gri kapak olunca içerik değiştirmiş kabızlık yaptığını yazan çok anne oldu. İlk 3 ay aptamil bize çok gaz yapmıştı ama geçenlerde bebelac bulamayınca aptamil aldık sıkıntı olmadı. Diceğim o ki aynı mama benim bebeğime 3 ay arayla farklı etkiler yarattı o yüzden bize iyi gelen size gelmez ya da tam tersi deneme yanılma yöntemiyle göreceksiniz. Hipp bizimkinide doyurmuyordu