Kalbim22 12 ay 10 gunlüğüz. 1 aylıkkenden bari dediğiniz gibi. Gece uykusuna yattıktan 1 saat sonra uyanıyor hep, güç bela emzirmeyle sallamaya pışpışla süpürge sesi ninniyle ger uykuya cebelleşerek döndürürdüm. Artık keşke sorunum bu olsa diyorum.Yaklaşık 3 aydır, gece 2,3,4,5 canı nasıl isterse uyanıyor ve bir daha uyumuyor. 3-4 saat uyumuyor. Mahvoluyorum. Napıcam bilmiyorum. Dün gece 2de kalktı 5e kadar uyumadı. Baskalım bı gece neler bekliyo beni. Geceler kabus oldu artık,uykular haram. Ohhh uyuttum bi kahve yapıp TV keyfi yapayım dediğim hiç olmadı 1 yıldır, başında nöbet bekliyorum çünkü.