Gürültülü kaka , hafif mukuslu kaka, huzursuzluk , hırıltı bunlar bizde de var. Geçmeyen huzursuzluğu yüzünden besin alerjisi düşünmeue başladım ama kilo alımıda güzel 2 ay 6 günlük. Sürekli kucağımda yoksa susturamam kolik değil kucakta susuyor veya altını açınca . Napıcam bilmiyorum gündüz uykusuda sıfır. Hayır ben çekerimde bebeğim mutsuz ve hasta ise de ben farketmiyorsan ona yanarım