ikiz 7.5 aylık bebişlerim var kaç öğün besliyorsunuz ne aktiviteler yapıyorsunuz, biz sabah 9.30 sabah kahvaltısı, 12. 30 gibi 120cc mama 15.00 gibi sebzeli mama ve yoğurt yiyoruz kalan kısımda mama ile devam ediyoruz, her yemekten sonra kısa da olsa uyuyorlar oturup lyuncak oynuyorlar sürekli bşr şeylere ulaşmaya çalışıyorlar emeklemeye çalışıyorlar geri geri oluyor genelde, farklı öneriler ne olabilir kaliteli zaman geçirmek için birbirimizle fikir alış veriş yapalım 🤩